مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 02:102023-06-26اجتماعي

مدرسه دولتی یا غیرانتفاعی؛ کدام بهتر است؟


فرزندم را مدرسه دولتی ثبت نام کنم یا غیردولتی؟ اصلا مدرسه خوب چه ویژگی هایی دارد؟ کم نیستند خانواده هایی با درآمد متوسط که برای ثبت نام فرزندشان در فلان مدرسه غیردولتی وام می گیرند و زیربار قرض می روند اما گاهی از یک اصل مهم غفلت می کنند.

- گروه زندگی: مدرسه دولتی یا غیرانتفاعی؟ شاهد یا تیزهوشان؟ مدرسه هیات امنایی یا نمونه دولتی؟ این روزها در فصل ثبت نام دانش آموزان، انتخاب مدرسه یکی از مهم ترین دغدغه های والدینی است که می خواهند برای بچه هایشان سنگ تمام بگذارند و دانش آموزشان در بهترین فضای آموزشی درس بخواند.

دو روز قبل هم که رییس سازمان مدارس غیر دولتی، شهریه این مدارس را رقمی بین 5 تا 45 میلیون تومان اعلام کرد.

اما واقعاً مدرسه خوب چه مدرسه ای است؟ چه ویژگی هایی دارد؟ کم نیستند مدارس غیردولتی که با داعیه کشف استعداد و انواع و اقسام کلاس های فوق برنامه، شهریه های نجومی روی دست والدین می گذارند و به موازات آن کم نیستند خانواده هایی با درآمد متوسط که برای ثبت نام فرزندشان در فلان مدرسه غیردولتی وام می گیرند، زیربار قرض و قوله می روند و حتی مجبور می شوند دو شیفت کار کنند.

البته بگذریم از اینکه در همین پایتخت خودمان مدارس لاکچری وجود دارد که فوق برنامه هایشان حسابی عجیب و غریب است و شامل اردوهای خارج از کشور هم می شود! کلاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه دولتی یا غیرانتفاعی؛ کدام بهتر است؟

مدرسه دولتی یا غیرانتفاعی؛ کدام بهتر است؟