مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:362023-06-27حوادث

سارق کارت های عابربانک در ری دستگیر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی شکایت و مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت کارت های عابر بانکی شان و برداشت غیرمجاز از این کارت ها، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

  وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه از مال باختگان مشخص شد این افراد که اغلب سالمند می باشند و برای برداشت وجه به خودپردازهای بانک مراجعه ولی به علت بی سوادی و یا کم سوادی از فردی برای برداشت و انتقال وجه تقاضای کمک کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مال باختگان پس از برداشت غیرمجاز از کارت های عابکی شان متوجه تعویض کارتشان شده اند، گفت: با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد که متهم با پرسه زنی در اطراف خودپردازهای بانک با شناسایی طعمه های خود و جلب اعتماد آنان به بهانه کمک در انتقال و یا برداشت وجه در فرصت مناسبی کارت های عابربانک مال باختگان را با کارت های تقلبی تعویض می کرده است.

سرهنگ طرهانی گفت: در بررسی های تخصصی هویت سارق و محل تردد وی شناسایی شد و کارآگاهان موفق شدند در مراقبت های ویژه پلیسی زمانی که متهم قصد فریب شهروندی دیگری را داشت وی را شناسایی و دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق کارت های عابربانک در ری دستگیر شد

سارق کارت های عابربانک در ری دستگیر شد