مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 17:302023-06-25اقتصادي

خرید 23 هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان آبیک


سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک با بیان اینکه امسال 15 هزار و 700 هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت گندم آبی رفته است گفت: پیش بینی می کنیم 23 هزار تن گندم در این شهرستان خریداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت اله مددخانی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه خرید تضمینی گندم اظهار کرد: برداشت گندم از سطح مزارع شهرستان آغاز و گندم به نرخ مصوب دولتی و به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری می شود.

وی افزود: از تمام ظرفیت ها برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان استفاده خواهد شد و امسال نیز طبق قیمت مصوب دولت، گندم از کشاورزان خریداری می شود و 2 مرکز تعاونی البرز آبیک و کیمیا خوشه 2 آماده دریافت گندم از کشاورزان شریف شهرستان می باشند.

سرپرست فرمانداری آبیک ادامه داد: شهرستان آبیک داری با کیفیت ترین گندم است و تا امروز در مجموع 23 هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان خریداری و پیش بینی می شود میزان خرید گندم در مراکز شهرستان تا 50 هزار تن گندم نیز محقق گردد.

وی عنوان کرد:: این شهرستان در حوزه تولید محصول کلزا نیز در استان رتبه خوبی دارد و تا امروز 700 تن کلزا در شهرستان خریداری شده و بیش از 500 تن نیز در شهرستان های همجوار خریداری شده است.

گفتنی است؛ در پایان جلسه خرید تضمینی گندم، سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک از مرکز خرید تعاونی البرز آبیک بازدید و اظهار داشت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 23 هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان آبیک

خرید 23 هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان آبیک