مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-12اقتصادي

اجرای 200 میلیارد ریال پروژه توسعه ای توسط بنیاد علوی در مشگین شهر


طبق تفاهم نامه منعقد شده با بنیاد علوی در سال 1401 طرح های توسعه ای در شهرستان مشگین شهر با اعتبار 200 میلیارد ریالی اجرا شده و برای سال جاری نیز توافقی با برای ادامه طرح های توسعه ای روستایی و شهری در این شهرستان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام محمدی بعدازظهر امروز در جلسه با نمایده امور شمالغرب بنیاد علوی، اظهار کرد: درسال 1401طبق توافق و تفاهم نامه با بنیاد علوی اقدامات توسعه ای در حوزه راه، آب شرب و فاضلاب و توسعه روستایی و شهری، بهداشت و درمان در شهرستان مشگین شهر با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال انجام یافته است.

وی افزود: این توافق با بنیاد علوی برای سال 1402 نیز با همان مبلغ 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانداری و فرمانداری و دستگاه های اجرایی با تلفیق منابع پروژه ها انجام خواهد شد.

سرپرست فرمانداری مشگین شهر بیان کرد: امروز 18 قلم کالا و تجهیزات بهداشتی ودرمانی تهیه شده توسط بنیاد علوی به ارزش ریالی 15میلیارد ریال  به مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر در ساختمان این مجموعه تحویل داده شد.

  محمدی تصریح کرد: مدل پیگیری وهمکاری با بنیاد علوی از امروز در سطح شهرستان فرق خواهد کرد و نماینده بنیاد علوی در سطح شهرستان نیاز سنجی را انجام خواهد داد و برنامه ریزی ها طبق این نیازسنجی ها برای اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 200 میلیارد ریال پروژه توسعه ای توسط بنیاد علوی در مشگین شهر

اجرای 200 میلیارد ریال پروژه توسعه ای توسط بنیاد علوی در مشگین شهر