مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-08سياسي

کنسرت رایگان شهرام شکوهی چگونه گذشت؟


در ادامه فصل تازه فعالیت هایش تازه ترین کنسرت خود را به صورت رایگان در بوستان آب و آتش تهران برگزار کرد.

- شهرام شکوهی ـ خواننده موسیقی پاپ ـ در ادامه فصل تازه فعالیت هایش تازه ترین کنسرت خود را به صورت رایگان در بوستان آب و آتش تهران برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، در ادامه برنامه های هم نشینی و دورهمی شب های لبخند و همزمان با عید سعید غدیر خم، شهرام شکوهی روز جمعه ـ 16 تیرماه ـ به صحنه رفت و به مدت یک ساعت اجرا کرد.

این دل مال تو بود اما چه سود ، هوس ، شب و بارون ، اسیری ، نگاه تو بهم انگیزه میده ، بیا با من مدارا کن از جمله قطعاتی بود که شهرام شکوهی اجرا کرد.

سعید رحیمی، پویان جزینی، مهدی پاشا، سامان عابدینی، نیما غفاری و امیرحسین کاشانیان گروه نوازنده ای بودند که شهرام شکوهی را در این اجرا همراهی کردند.

اجرای گروه ناشنوایان آوای دستان الهام، نور افشانی و اجرای استندآپ علیرضا مسلمی از دیگر برنامه های شب عید سعید غدیر خم در بوستان آب و آتش بود.

بنا به اعلام برگزارکنندگان این برنامه، 1200 تماشاگر به صورت نشسته و مابقی به صورت ایستاده این برنامه را دنبال کردند، همچنین دو ال ای دی در بوستان آب و آتش و کنار مجسمه سیاوش نصب شد که بسیاری از طریق آن اجرای شکوهی را دنبال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرت رایگان شهرام شکوهی چگونه گذشت؟

کنسرت رایگان شهرام شکوهی چگونه گذشت؟