مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-22سياسي

فعالیت هزار و 700 هیأت طی دهه اول محرم در استان قم


رییس شورای هیئات مذهبی استان قم گفت: هزار و 700 هیأت در دهه نخست محرم در قم مراسم دارند و 180 ایستگاه صلواتی به همت عزاداران در نقاط مختلف برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جواد اشعری رییس شورای هیئات مذهبی استان قم در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، به تشریح فعالیت های این شورا در ایام عزاداری محرم و صفر پرداخت و گفت: با همکاری جهاد کشاورزی درخواست ارزاق هیئات به صورت سیستمی اعلام و تاحدودی نیازهای هیئات مذهبی در تامین برنج، شکر، قند و گوشت برطرف شده است و با هماهنگی هایی که با سازمان غله و خدمات بازرگانی استان صورت گرفته است، نانوایی مشخصی را برای هیئات مذهبی تعیین کرده ایم.

رییس شورای هیئات مذهبی استان قم از تامین گاز مایع به عنوان یکی از دغدغه های هیئات مذهبی برای برپایی ایستگاه های صلواتی یادکرد و گفت: در خصوص این نیاز فرآیندی را درنظرگرفتیم که مشکلی برای هیئات مذهبی وجود نداشته باشد و در دهه اول محرم 180 ایستگاه صلواتی در قم برپا می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاهی از ملزومات مورد نیاز هیئات مذهبی نیز برپا کرده ایم، عنوان کرد: این نمایشگاه برای نخستین بار در محل نمایشگاه بین المللی قم برپا شد که مورد استقبال هیأتی ها قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت هزار و 700 هیأت طی دهه اول محرم در استان قم

فعالیت هزار و 700 هیأت طی دهه اول محرم در استان قم