مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 07:202023-07-02سياسي

مردم کهگیلویه و بویراحمد از کیفیت پایین نان گلایه دارند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان از کیفیت پایین نان گلایه دارند بنابراین واحدهای خبازی برای ارتقاء کیفیت نان همه تلاش خود را انجام دهند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان از کیفیت پایین نان گلایه دارند بنابراین واحدهای خبازی برای ارتقاء کیفیت نان همه تلاش خود را انجام دهند.

سید علی احمدزاده در نشست با نمایندگان واحدهای خبازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اختیاراتی به وزارت اقتصاد برای کنترل آرد و وضعیت نانوایی ها داده شده بود که مشکلاتی در سطح کشور و استان ایجاد کرده بود اما خوشبختانه مجددا این اختیارات به وزارت کشور بازگشت و وزیر کشور هم در این زمینه جلسه برگزار و مواردی را به استانداران و فرمانداران تفویض اختیار کرد.

وی با اشاره به اینکه معاون اقتصادی استانداری مدام پیگیر مشکلات واحدهای خبازی بود، اظهارکرد: در سامانه ای که طراحی شده بود تخلفات نانوایی ها ثبت و سهمیه آنها کسر یا واحد تعطیل می شد که در برخی شهرهای کوچک استان موجب تعطیلی این واحدها و به زحمت افتادن مردم و نارضایتی خبازان شده بود در حالی که می توانستند به واحد متخلف تذکر دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پیشنهاد استانداران سراسر کشور این بود که اختیارات استانی شود تا اگر نانوایی تخلفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کهگیلویه و بویراحمد از کیفیت پایین نان گلایه دارند

مردم کهگیلویه و بویراحمد از کیفیت پایین نان گلایه دارند