مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-09اجتماعي

دانش آموزان باید از فضای محفوظات به سمت کارهای عملی هدایت شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان خوارزمی که امروز (18 تیرماه) در ناحیه  4 آموزش و پرورش اهواز برگزار شد، - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: باید تلاش شود که با جشنواره ها و برنامه هایی مثل جشنواره خوارزمی، دانش آموزان از فضای محفوظات خارج شوند و به سمت کارهای عملی هدایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان خوارزمی که امروز (18 تیرماه) در ناحیه  4 آموزش و پرورش اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در قدیم شیوه آموزش به گونه امروزی نبود و بیشتر به شیوه مباحثه بود که امروزه آن را در حوزه علمیه می بینیم و درسی که در کلاس فرا گرفته می شود به مباحثه و تجزیه و تحلیل گذاشته می شود و در ذهن ماندگار می شود.

اشکالی که در کار ما در آموزش وجود دارد، در میزان ماندگاری علم بین دانش آموزان است؛ چرا که بیشتر دانش آموزان وقتی پایه دوازدهم را تمام می کنند، چیزی از درس ها یادشان نیست وی افزود: در هنرستان ها دانش آموز می خواهد جوشکاری یا برق یاد بگیرد اما روی تخته وایت برد یاد می گیرد؛ پس ابزار کار عملی کجا است؟ ضرورت دارد برنامه هایی داشته باشیم و مسابقاتی برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان باید از فضای محفوظات به سمت کارهای عملی هدایت شوند

دانش آموزان باید از فضای محفوظات به سمت کارهای عملی هدایت شوند