مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 22:222023-07-10بين الملل

درگیری شدید مزدوران آمریکا و ترکیه در شمال سوریه


شبه نظامیان کُرد وابسته به آمریکا امروز با مزدوران وابسته به ترکیه، به شدت در استان حلب با هم درگیر شدند که در پی آن، پنج نفر از تروریستهای معارض کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه که وابسته به آمریکا هستند، امروز دوشنبه با شبه نظامیان تروریستی موسوم به ارتش ملی (وابسته به ترکیه) به شدت درگیر شدند.

یکی از سرکرده های وابسته به معارضان سوری به خبرگزاری آلمان گفت که در جریان این درگیریها، پنج عنصر تروریستی از ارتش ملی کشته و سه نفر دیگر هم در منطقه عفرین واقع در شمال غرب استان حلب زخمی شدند.

وی درباره جزییات این درگیریها گفت: عناصر دموکراتیک در جریان نفوذی که به یکی از مقرهای ارتش ملی در منطقه باصوفان و کباشین انجام دادند، از ابزارهای دید در شب ساخت آمریکا، تفنگهای دارای صدا خفه کُن استفاده کردند؛ به نحوی هیچ صدای تیراندازی از مقری که به آن نفوذ کرده بودند، شنیده نشد.

این سرکرده معارض از ارتش ترکیه خواست که ارتش ملی را به همه تجهیزات مدرن مجهز کنند تا بتوانند با نیروهای حزب کارگران کردستان مقابله کنند .

یک منبع از معارضان سوری هم خبر داد که در جریان بمباران یک مقر در شرق شهر اعزاز در شمال حلب، یک سرباز ارتش ترکیه کشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری شدید مزدوران آمریکا و ترکیه در شمال سوریه

درگیری شدید مزدوران آمریکا و ترکیه در شمال سوریه