مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-18حوادث

فقط پولدارها این گزارش را بخوانند!


روزنامه «آفتاب یزد» در گزارشی به ماجرای دستگیری سارقان تهرانی پرداخت که از ثروتمندان کینه به دل داشته و از آن ها دزدی می کردند و این آسیب اجتماعی را از منظر شکاف طبقاتی بررسی کرد.

- روزنامه آفتاب یزد در گزارشی به ماجرای دستگیری سارقان تهرانی پرداخت که از ثروتمندان کینه به دل داشته و از آن ها دزدی می کردند و این آسیب اجتماعی را از منظر شکاف طبقاتی بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه آفتاب یزد در گزارشی با عنوان فقط پولدارها این گزارش را بخوانند! به ماجرای دستگیری سارقان تهرانی پرداخت که از ثروتمندان کینه به دل داشته و از آن ها دزدی می کردند و این آسیب اجتماعی را از منظر شکاف طبقاتی بررسی کرد.

متن کامل این گزارش به شرح زیر است: در جوامعی که عدالت وجود ندارد و منابع به درستی تقسیم نشده اند همواره فقرا نسبت به ثروتمندان نگاهی مملو از خشم و انتقام دارند.

به عبارتی دیگر در چنین شرایطی فقرا احساس می کنند علت فقر آن ها ثروت ثروتمندان است و برخی از آن ها به طرق مختلف تلاش دارند حق خود را از ثروتمندان بگیرند.

اخیراً خبری در خصوص کینه عجیب دزدان مسلح از زنان و مردان پولدار منتشر شده است.

در این خبر مجرمین به این موضوع اشاره داشته اند که ثروتمندان عامل فقر آن ها هستند و به همین دلیل آن ها مرتکب جرم شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط پولدارها این گزارش را بخوانند!

فقط پولدارها این گزارش را بخوانند!