مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 17:302023-07-17حوادث

از انهدام باند زورگیران تا دستگیری ماموران قلابی


طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران کشف جرائم مختلفی رخ داد از انهدام زورگیران تا دستگیری ماموران قلابی که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهر 15 میلیون نفری تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است.

هر روز تماس های زیادی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران گرفته می شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می شود.

دستگیری زورگیران جوان رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 3 مرد که با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند، خبر داد و گفت: یک دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

سرهنگ محمد گودرزی بیان داشت: عملیات کلانتری 139 مرزداران در حال گشت زنی در محدوده خیابان ناهید تهران بودند که به 3 مرد با موتورسیکلت آپاچی، که افراد گذری را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

متهمان در همین حین به طرف جوانی حدوداً 20 ساله حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری از وی می کنند که مأموران سریعاً برای دستگیری متهمان وارد عمل شده که متهمان به محض رؤیت خودروی گشت اقدام به فرار می کنند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، هر 3 متهم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انهدام باند زورگیران تا دستگیری ماموران قلابی

از انهدام باند زورگیران تا دستگیری ماموران قلابی