مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:302023-07-04حوادث

از دستگیری موبایل قاپ ها تا پایان قدرت نمایی اوباش در تهران


طی 24 ساعت گذسته در سطح شهر تهران جرایمی رخ داده از دستگیری موبایل قاپان تا پایان قدرت نمایی اوباش در تهران که بسیاری از آنها عملیاتی و پرونده آنها به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پایتخت در 24 ساعت گذشته شاهد جرایم و حوادثی بوده است که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کرده اند.

کشف 15 دستگاه ماینر رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف 15 دستگاه ماینر در منزلی مسکونی در غرب تهران به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محمد گودرزی اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر استخراج رمز ارز در یکی از منازل مسکونی در محله تهرانسر تهران، بررسی موضوع را تیمی از مأموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند.

وی به انجام استعلام های لازم از اداره برق منطقه اشاره کرد و ادامه داد: نتیجه بررسی های اولیه پلیسی نشان از این داشت که صاحب یکی از منازل مسکونی اخیراً با استقرار غیر مجاز ماینرها به استخراج ارزهای دیجیتال می پردازد.

نتیجه بررسی ها به مرجع قضایی منعکس و دستور بازدید از محل دریافت شد و روز هشتم تیر تیمی از مأموران کلانتری 150 تهرانسر به نشانی اعلامی اعزام شدند.

در بررسی های بیشتر از این مکان تعداد 15 دستگاه ماینر در حال استخراج ارزهای دیجیتالی به همراه کارت گرافیکی کشف و کارشناسان ارزش ریالی این اموال را حدوداً 10 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری موبایل قاپ ها تا پایان قدرت نمایی اوباش در تهران

از دستگیری موبایل قاپ ها تا پایان قدرت نمایی اوباش در تهران