مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 21:502023-07-01سياسي

توهین به قرآن کریم در چارچوب آزادی بیان نمی گنجد


تولیت حرم مطهر احمدبن موسی (ع) گفت: توهین به قرآن کریم و آتش زدن آن از سوی عناصر افراطی در چارچوب آزادی بیان نمی گنجد و حتی با آزادی مد نظر غرب نیز قابل تحلیل نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری در واکنش به هتک حرمت گروهی افراطی در کشور سوئد به قرآن اظهار داشت: این برای نخستین بار نیست که این اهانت ها اتفاق افتاده و در چندین نوبت دیگر نیز دولت سوئد مجوز برگزاری برنامه های سخیف و اهانت بار را به عناصر افراطی آن کشور داده است.

این اقدامات توهین آشکار به باور و اعتقاد 2 میلیارد مسلمان در جهان است و به طور قطع آزادی بیان به معنای جسارت به اعتقادات یک امت بزرگ نیست.

کلانتری بیان کرد: آن ها گمان می کنند با این حرکات و رفتار ها در مقابل پیشرفت های اسلام ایستاده اند در حالی که تا امروز اقداماتی، چون آتش زدن قرآن و انتشار کاریکاتور در خصوص پیامبر اکرم (ص) در راستای اهدافی که غرب در نظر داشته، پیش نرفته و نتیجه عکس داشته است.

رییس انجمن علمی انقلاب اسلامی گفت: این اهانت ها باعث شده که حقیقت طلبان عالم به سمت اسلام و قرآن حرکت کنند و بخش زیادی از مردم کشور های اروپایی به باور حقیقت اسلام دست پیدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به قرآن کریم در چارچوب آزادی بیان نمی گنجد

توهین به قرآن کریم در چارچوب آزادی بیان نمی گنجد