مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 20:302023-07-15سياسي

جایگاه زن ایرانی با تجهیز به قدرت دانش ارتقا می یابد


عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: ما زنان در دانشگاه باید این مهم را به اثبات برسانیم که با تجهیز به قدرت دانش جایگاه زن ایرانی را ارتقا خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در اجتماع مدافعان حریم خانواده در بابل، اظهار کرد: زیبایی ما زیبایی دانش و علم ماست و ما زنان امروز متکی دانش خودمان می خواهیم به یاری علی بن ابیطالب (ع)  بیاییم که کوفیان خون به دل شان کردند.

وی افزود: ما امروز می خواهیم اعلام کنیم که بهتر از مردم صدر اسلام در دفاع از حریم دین هستیم و به شعور معرفت سیاسی رسیدیم.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما میراث دار بانویی هستیم که زمانی که مردان کوفه از پا افتادند و امام خود را تنها گذاشتند، او نگذاشت و ما هم نخواهیم گذاشت این علم پایین بماند.

فلاحی با تأکید بر اینکه ما هویت و آگاهی داریم و نمی گذاریم که خاکریزهای فرهنگی ما فتح شود، خاطرنشان کرد: امروز در اوج قله قدرت قرار داریم و با تمام وجود از ارزش های خود و از خون شهدای خود که این امنیت و قدرت را برای ما فراهم کردند، دفاع می کنیم.

وی با انتقاد از ابزار قرار دادن زنان و مسائل بانوان توسط احزاب و جریان های سیاسی، گفت: در فصل تبلیغات سیاسی نباید به فصل استفاده از ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه زن ایرانی با تجهیز به قدرت دانش ارتقا می یابد

جایگاه زن ایرانی با تجهیز به قدرت دانش ارتقا می یابد