مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-27سياسي

میامی میزبان پیکر 2 شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود


مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان، گفت: دو شهید گرانقدر گمنام دفاع مقدس در شهرستان میامی و در مناطق رضوان و نردین تشییع و به خاک سپاری خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی صبح سه شنبه در نشست جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه امسال در آستانه برگزاری اجلاسیه سه شهید شهید استان سمنان قرار داریم و فضای استان فضایی شهدایی است، ابراز کرد: میامی پیشتاز ترویج فضای شهدایی خواهد بود چرا که نخستین یادواره شهرستانی اجلاسیه شهیدان استان در این شهرستان برگزار می شود.

وی از اجلاسیه شهدا به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی استان سمنان یاد کرد و افزود: در موازات این رویداد، استان سمنان امسال میزبان شهدای گمنام نیز خواهد بود که فضای معنوی را به این خطه می بخشند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه امسال برای نخستین بار شهدای گمنامی که قرار است در استان تشییع شوند به مشهد اعزام و پس از مراسم معنوی وداع با علی بن موسی الرضا (ع) شهر به شهر از سمت شرق استان وارد خواهند شد، گفت: میامی نخستین میزبان کاروان شهدای استان است.

سلامی با بیان اینکه برنامه ریزی به این صورت است که کاروان شهدای گمنام استان سمنان وارد خواهد شد مورد استقبال مردم قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میامی میزبان پیکر 2 شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود

میامی میزبان پیکر 2 شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود