مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:102023-06-24اقتصادي

هدررفت 60 درصدی آب از شبکه فرسوده روستاهای مهریز


رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان مهریز از فرسودگی 80 کیلومتر شبکه آبرسانی این شهرستان خبر داد و گفت: میزان هدررفت آب در برخی مناطق روستایی شهرستان به 60 درصد نیز می رسد.

- مصطفی مهدوی زاده در نشست با خبرنگاران ضمن بیان این که از مجموع 400 کیلومتر شبکه آبرسانی در شهرستان مهریز حدود 80 کیلومتر فرسوده است، گفت: هم اکنون به دلیل عمر طولانی و فرسودگی شبکه آبرسانی، 28 درصد در محدوده شهری و 60 درصد در مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز، آب تولیدی هدر می رود.

وی افزود: برای اصلاح 80 کیلومتر شبکه فرسوده آبرسانی روستایی و شهری این شهرستان، یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مهدوی زاده اظهار کرد: طی یک سال گذشته برای اصلاح شبکه آبرسانی به طول 38 کیلومتر در شهر و در مناطق روستایی شهرستان، یک هزار و 180 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از افزایش 38 درصدی مصرف آب طی سه ماه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و بیان کرد: بخشی از این افزایش مصرف مربوط به افزایش تعداد مشترکان اما بخش عمده آن مربوط به بد مصرفی آب و رعایت نشدن الگوی مصرف است.

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان در ادامه از تشکیل تیم های بازرسی در مناطق روستایی و شهری خبر داد و اظهار کرد: این تیم ها با هدف شناسایی مشترکان پرمصرف و بد مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدررفت 60 درصدی آب از شبکه فرسوده روستاهای مهریز

هدررفت 60 درصدی آب از شبکه فرسوده روستاهای مهریز