مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:072023-07-11اقتصادي

تشریح جزییات طرح ساحلی بندرانزلی


فرماندار بندر انزلی از 68 نقطه خطرآفرین و شنا ممنوع در این شهرستان خبرداد و گفت: ناجیان غریق در مناطق شهری توسط شهرداری و در مناطق روستایی توسط دهیاری ها مدیریت می شوند و در حال حاظر 140 ناجی در مناطق خطرآفرین ساحلی این شهرستان مستقر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، محمد پورخوش سعادت امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خط ساحلی انزلی به طول 47 کیلومتر بوده که از این میزان، 35 کیلومتر قابلیت بهره برداری توسط مردم را دارد، اظهار کرد: در این 35 کیلومتر ساحل 2 طرح عمومی و طرح دریا پیش بینی شده و یکی از این 2 طرح انتهای خیابان پاسداران در پارک شهرداری و دیگری هم در محدوده منطقه آزاد قرار دارد.

  وی با بیان اینکه 2 طرح خصوصی در شهرستان وجود دارد که خدمات عمومی ارائه می دهند، گفت: یکی از این 2 طرح متعلق به مجتمع ذوب آهن، بعد از بندرانزلی در مسیر رضوانشهر و دیگری مربوط به مجتمع شهید مطهری در مسیر رشت به بندرانزلی واقع شده است.

  فرماندار بندرانزلی از 68 نقطه خطرآفرین و شنا ممنوع در این شهرستان خبرداد و بیان کرد: ناجیان غریق در مناطق شهری توسط شهرداری و در مناطق روستایی توسط دهیاری ها در حال مدیریت هستند و همچنین در حال حاظر 140 ناجی در مناطق خطرآفرین ساحلی این شهرستان طی ایام تابستان مستقر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات طرح ساحلی بندرانزلی

تشریح جزییات طرح ساحلی بندرانزلی