مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 19:522023-07-09سياسي

شهردار نی ریز نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در مطالبه از شهردار نی ریز و لزوم پاسخگویی وی به عملکرد خود بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بسیج دانشجویی استان فارس در راستای مطالبه از شهردار نی ریز بیانیه ای صادر کرده که در متن این بیانیه آمده است: بسم الله قاِصمِ الجَّبارین کَلَّا إِنَّ الْإِنْسَانَ لَیَطْغَی ، أَنْ رَآهُ اسْتَغْنَ انسان سرکشی می‏ کند ، وقتی خود را بی ‏نیاز احساس کند.

مردم شریف و شهید پرور شهر نی ریز سلام علیکم شهرستان نی ریز که زادگاه و قدمگاه بیش از پانصد شهید ولایت مدار و بهشتی است ، از دیرباز به دلیل ویژگی های کم نظیر خود همانند موقعیت جغرافیایی استراتژیک یعنی دروازه ورود سه استان همجوار به فارس و واقع شدن بیشترین معادن در استان و همچنین دارا بودن بزرگترین شهرک سنگ استان و سایر ویژگی های منحصر به فرد، مورد توجه همگان بوده است.

به همین علل مدیریت شهری در چنین شهرستانی قطعا نیازمند حضور نخبگان و فرهیختگان در راس آن و همچنین برنامه ای جامع و بلند مدت در راستای اعتلای شهرستان نی ریز می باشد.

مردم شریف کهن دیار نی ریز، یکی از اساسی ترین رسالت های اصیل فرزندان شما در بسیج دانشجویی که البته برگرفته از منویات صریح و مشخص رهبری معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) می باشد ، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار نی ریز نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد

شهردار نی ریز نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد