مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-15اقتصادي

بی آبی در گرم ترین نقطه جهان!


روزنامه همشهری با انتشار گزارشی به مصائب کم آبی در اهواز پرداخت و از تداوم روزهای نبود آب در روستاهای آن و مشکلات هزاران خانوار در فصل گرما و داغ ترین روزهای سال گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه همشهری در پی تداوم روزهای بی آبی در روستاهای اطراف اهواز و مشکلات هزاران خانوار در فصل گرما و داغ ترین روزهای سال، در گزارشی به مصائب این منطقه پرداخت.

متن این گزارش به شرح زیر است: دیگه صحبت کردن از اینکه اهواز نفت داره، سرمایه داره، صنعت داره، پتروشیمی داره و… تکراری شده و بی فایده است.

فقط به ما آب بدید و کاری به کارمون نداشته باشید، فقط آب.

صحبت های بالا را یکی از ساکنان منطقه ملاشیه اهواز می گوید؛ منطقه ای فقیرنشین که ساکنانش با کلکسیونی از مشکلات دست وپنجه نرم می کنند.

ملاشیه نام یکی از مناطق جنوب غربی اهواز است که اخیراً 30 خیابان آن معادل یک هزار و 631 خانوار با مشکل افت فشار یا قطع آب مواجه هستند.

ملاشیه تنها نیست و در دمای بالای 50 درجه و پس از 20 روز همچنان افت فشار و قطعی آب در تعدادی از مناطق اهواز و روستاهای بخش مرکزی و اسماعیلیه از توابع شهرستان اهواز همچنان ادامه دارد.

متولیان مرتب از تلاش برای وصل شدن آب آشامیدنی در این منطقه خبر می دهند، اما تاکنون طبق زمانبندی ای که اعلام کرده بودند، پیش نرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی آبی در گرم ترین نقطه جهان!

بی آبی در گرم ترین نقطه جهان!