مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 23:152023-06-29سياسي

افتتاح طرح های مخابراتی به مناسبت عید قربان در بهاباد


ساختمان جدید مرکز تلفن شهید سلیمانی و سه طرح مخابراتی شهرستان بهاباد در مراسمی به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان با حضور نماینده مردم شهرستان‍ های مهریز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهاباد، محمدرضا صباغیان   در این مراسم با تقدیر از خدمات مجموعه مخابرات منطقه یزد، نسبت به حمایت از مخابرات و رفع موانع موجود توسط نمایندگان استان اعلام آمادگی کرد.

نماینده مردم بهاباد در مجلس هم چنین خواستار تسریع در عملیات فیبر نوری شهرستان بهاباد و نیز رفع مشکلات ارتباطی برخی روستاهای این شهرستان شد.

محمدرضا زارع، مدیر مخابرات منطقه یزد نیز با ارائه گزارشی از عملکرد مخابرات منطقه در شهرستان بهاباد، افزود: با وجود مشکلات مالی مخابرات، بحث توسعه زیرساخت های ارتباطی در این شهرستان در اولویت کاری مخابرات منطقه قرار داشت.

وی ابراز امیدواری کرد با همراهی و پشتیبانی نماینده مردم و مسئولان بهاباد، شاهد رضایتمندی مردم و پیشبرد اهداف مخابرات در این شهرستان باشیم.

حجت الاسلام بشکانی امام جمعه و تیموری فرماندار بهاباد نیز طی سخنانی از عملکرد مطلوب مخابرات منطقه در توسعه زیرساخت های ارتباطی قدردانی کرده و تسریع  در اجرای فیبر نوری در این شهرستان را خواستار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های مخابراتی به مناسبت عید قربان در بهاباد

افتتاح طرح های مخابراتی به مناسبت عید قربان در بهاباد