مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-03سياسي

پروژه سلامت معنوی در انتقال خون یزد آغاز شد


مدیرکل انتقال خون یزد از آغاز کلان پروژه سلامت معنوی در انتقال خون استان با هدف ارتقای سلامت معنوی در اهداکنندگان خون و کارکنان انتقال خون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا آقایی میبدی، ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح سلامت معنوی اهداکنندگان خون در استان یزد، گفت: تهیه و تدوین بسته آموزشی، اجرای طرح آموزشی و برگزاری دوره های آموزشی، مداخله های لازم و تعیین معیارها و سنجش آن در سلامت معنوی و روان معنوی از برنامه های طرح است که با کمک استادان روانشناسی اسلامی و معنوی، اساتید پزشکی و اساتید حوزه و دانشگاه اجرا می شود.

وی با تاکید بر اینکه اهدای خون یک امر خداپسندانه و نوعدوستانه است که بر تمامی ابعاد سلامت شامل سلامت معنوی، جسمی، روانی و اجتماعی تاثیرگذار است.

، ادامه داد: ایرانیان به ویژه یزدی ها در اهدای خون حضور فعال دارند و به منظور ارتقای سلامت معنوی در اهداکنندگان، پرسنل انتقال خون و به منظور جذب اهداکنندگان جدید به این امر با نیت خیرخواهانه و معنوی کلان پروژه ارتقای معنوی در انتقال خون بصورت یک پروژه پژوهشی، علمی، آموزشی و مداخله گر تهیه و تدوین و اجرا می شود.

وی بیان کرد: در این پروژه ابتدا با نظر نخبگان، صاحب نظران و مراجعه کنندگان مواد آموزشی استخراج و سپس بسته آموزشی و مداخله ارتقای معنوی تدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه سلامت معنوی در انتقال خون یزد آغاز شد

پروژه سلامت معنوی در انتقال خون یزد آغاز شد