مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-22سياسي

همه نهادها برای ملی و بین المللی شدن کنگره محمد(ص) مشارکت کنند


نماینده ولی فقیه در فارس بر لزوم مشارکت همه مسئولان و نهادها برای ملی و بین المللی شذن رویداد ادبی کنگره محمد(ص) تاکید کرد.

- همه نهادها برای ملی و بین المللی شدن کنگره محمد(ص) مشارکت کنند ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس بر لزوم مشارکت همه مسئولان و نهادها برای ملی و بین المللی شذن رویداد ادبی کنگره محمد(ص) تاکید کرد.

آیت الله لطف الله دژکام شنبه 31 تیر در نخستین نشست شورای سیاست گذاری جشن بزرگ هفته وحدت، ضمن قدردانی از دست اندرکاران کنگره جهانی محمد پیامبر رحمت (ص) گفت: فعالیت این کنگره از سوی مقام معظم رهبری با عنوان کاری بزرگ و مژده بخش تعبیر شده است و بر همه ماست که برای تحقق اهداف آن که همانا شناساندن چهره واقعی پیامبر اکرم (ص) و ترویج سیره و سنت اوست، تلاش کنیم.

او با بیان اینکه برای ملی و بین المللی کردن این رویداد باید دو نکته را مدنظر داشته باشیم، عنوان کرد: برای عملی شدن این اهداف، علاوه بر مشارکت تمام نهادها و سازمان ها، باید منبع تأمین بودجه موردنظر آن نیز مشخص شود و هزینه آن از سوی یکی از نهادها تأمین شود.

امام جمعه شیراز گفت: برای اجرای همزمان جشن بزرگ هفته وحدت با محوریت ویژه برنامه های کنگره جهانی حضرت محمد (ص)، لازم است که در سطح ملی و از سوی هیأت دولت این برنامه ها حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه نهادها برای ملی و بین المللی شدن کنگره محمد(ص) مشارکت کنند

همه نهادها برای ملی و بین المللی شدن کنگره محمد(ص) مشارکت کنند