مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-10اقتصادي

توسعه روابط تجاری و صادرات، رویکرد اتاق بازرگانی دهم است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: اتاق دهم معتقد است توسعه تجاری و سرمایه گذاری می تواند فرصت های جدیدی برای ارتباط میان کشورها ایجاد کند و این امر از رویکردهای ما است.

- ایسنا/اصفهان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: اتاق دهم معتقد است توسعه تجاری و سرمایه گذاری می تواند فرصت های جدیدی برای ارتباط میان کشورها ایجاد کند و این امر از رویکردهای ما است.

امیر کشانی، بعد از ظهر امروز (دوشنبه، 19 تیرماه) در نشست بررسی نقش تشکل های اقتصادی در دیپلماسی تجاری که در ادامه سلسله برنامه های نخستین کنگره بین المللی دیپلماسی ملل در محل اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: اتاق بازرگانی اصفهان آماده است تا با توجه به موضوع مهم محیط زیست و توجه شرکای بین المللی، انتقال تجربه با توجه به اهمیت توسعه پایدار را مورد توجه ویژه قرار دهد.

همچنین آمادگی داریم با توجه به پیشینه تاریخی و ظرفیت های تجاری تلاش ویژه ای برای تأسیس کنسولگری کشورهای مختلف انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه توسعه تجاری و سرمایه گذاری می تواند منجر به ارتباط میان کشورها شود، افزود: برای توسعه روابط تجاری، با معرفی اتاق بازرگانی اصفهان، فعالان اقتصادی معرفی شده را در امر صدور ویزا و حضور در کشورهای مختلف مدنظر قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط تجاری و صادرات، رویکرد اتاق بازرگانی دهم است

توسعه روابط تجاری و صادرات، رویکرد اتاق بازرگانی دهم است