مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:352023-06-28سياسي

بدون امنیت، توسعه به نتیجه نخواهد رسید


جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: ثبات و امنیت موجب توسعه تمامی امور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد شرفی در همایش امنیت اقتصادی، سلامت و مشارکت گفت: امنیت یکی از اصول مهم زندگی انسان ها است و بستری برای رشد و تکامل تمامی انسان ها است و بر اساس عقیده تمام نخبگان ثبات و امنیت موجب توسعه تمامی امور می شود.

بدون ایجاد بستر امنیت هیچ توسعه و نوسازی به نتیجه خواهد رسید و بدون امنیت ورود پیدا کردن به این موضوعات محکوم به شکست است و بدون امنیت تمام دنیا تاریک است.

شرفی گفت: شهدایی که به سبب امنیت اقتصادی و مقابله با فساد تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شده اند، سند کارآمدی است و در مقابل قانونی وجود دارد که در آن فلسفه وجودی پلیس را حفاظت از جان، مال و ناموس مردم معرفی کرده است و براساس این قانون پلیس وظیفه حفاظت از اموال مردم را دارد.

وی درباره ساختار پلیس گفت: در این خصوص ساختاری کم نظیر در میان تمام پلیس های دنیا داریم و مرتبط ترین آن پلیس امنیت اقتصادی است و اولین ماموریت پلیس امنیت اقتصادی ایجاد امنیت در حوزه های مختلف اقتصادی است و دومین ماموریت آن مقابله با فساد و اخلالگران اقتصادی است.

ماموریت آخر این پلیس مقابله با قاچاق کالا است و اگر احیانا از مسیر منحرف شدیم باید مقامات قوه قضاییه تذکر دهند زیرا وظیفه پلیس طی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون امنیت، توسعه به نتیجه نخواهد رسید

بدون امنیت، توسعه به نتیجه نخواهد رسید