مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-11اقتصادي

نقدینگی کشور باید از بازار خودرو به سمت تولید و اشتغال برود


نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبدیل خودرو از کالای مصرفی به سرمایه ای، گفت: نقدینگی کشور باید از بازار خودرو به سمت تولید و اشتغال برود.

- حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات بازار خودرو، اظهار کرد: با توجه به اینکه خودرو امروزه از یک کالای مصرفی به یک کالای سرمایه ای تبدیل شده که به دلیل عدم نظارت و تصمیمات نادرست و نیز ناترازی در بازار به محلی برای دلالی شده است.

وی افزود: در راستای ناترازی در بازار خودرو افراد سودجو و دلالان از طریق خرید خودرو با قیمت های پایین به دنبال کسب سود بیشتر با قیمت های بالاتر در بازار خودروی خود را عرضه می کنند.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر 6 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: با این وجود به دلیل مدیریت نامناسب در حوزه اقتصاد با مشکل مواجه هستیم در حالی که باید تلاش کرد با برنامه ریزی درست این نقدینگی را به سمت اشتغال و تولید سوق دهیم.

حجت الاسلام حسینی همچنین به نیاز سالانه کشور به یک میلیون و 700 خودرو اشاره و خاطر نشان کرد: این در حالی است که سالانه یک میلیون از این نیاز کشور تأمین می شود که در همین راستا به دلیل عدم تطابق عرضه و تقاضا شاهد نوسانات قیمت خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدینگی کشور باید از بازار خودرو به سمت تولید و اشتغال برود

نقدینگی کشور باید از بازار خودرو به سمت تولید و اشتغال برود