مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-03اقتصادي

70 هزار مترمربع آسفالت کوچه و معابر روستایی در دیلم انجام شد


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیلم گفت: بیش از 70 هزار مترمربع آسفالت کوچه و معابر روستایی با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید غریبی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه آسفالت کوچه و معابر در روستای عامری اظهار داشت: در ادامه خدمات رسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیلم به جامعه روستایی کشور اقدامات متنوعی همچون اجرای طرح های هادی، آسفالت کوچه و معابر، احداث چمن، پارک بازی و فضای سبز صورت گرفته است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیلم افزود: انجام 27 طرح هادی با پیشرفت 80 درصدی و اعتبار 150 میلیارد ریالی از محل اعتبارات نفت و با پیگیری مستمر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.

غریبی ادامه داد: اغلب هزینه کرد این اعتبارات در روستاهای کم برخوردار صورت پذیرفته شده است.

وی گفت: انجام بیش از 70 هزار مترمربع آسفالت کوچه و معابر روستایی با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال که از لحاظ متراژ آسفالت شاهد افزایش 400 درصد در حوزه روستایی شهرستان طی سالیان اخیر بوده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از همیاری و همکاری خوب دهیاران روستاها تقدیر نمود و افزود: بخشی از این اعتبارات با همکاری دهیاران روستاها انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 هزار مترمربع آسفالت کوچه و معابر روستایی در دیلم انجام شد

70 هزار مترمربع آسفالت کوچه و معابر روستایی در دیلم انجام شد