مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-01سياسي

دومین جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر» در شوشتر به اجرا درمی آید


به مناسبت دهه ولایت و امامت دومین جشنواره ملی شعر و داستان ذکر (نماز) ساعت 21 پنج شنبه 22 تیر 1402 در تالار فرهنگ شوشتر برگزار می شود.

- دومین جشنواره ملی شعر و داستان ذکر در شوشتر به اجرا درمی آید ایسنا/خوزستان به مناسبت دهه ولایت و امامت دومین جشنواره ملی شعر و داستان ذکر (نماز) ساعت 21 پنج شنبه 22 تیر 1402 در تالار فرهنگ شوشتر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاونت فرهنگی و قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، جشنواره ملی شعر و داستان ذکر را با هدف ترویج بیش از پیش فریضه نماز و اهمیت ذکر و دعا در شوشتر برگزار می کند.

این جشنواره در 2 بخش شعر و داستانک (حداکثر 150 کلمه) برگزار می شود و موضوعات این جشنواره شامل نماز، مسجد و محراب، آیه 52 سوره حاقه و ذکر و دعا است و در آیین پایانی از هشت برگزیده در موضوعات یاد شده تجلیل خواهد شد.

از زمان انتشار فراخوان در سراسر کشور از بیش از 26 استان کشور 300 اثر از 160 شاعر و نویسنده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که هشت اثر پس از داوری به عنوان برگزیده انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر» در شوشتر به اجرا درمی آید

دومین جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر» در شوشتر به اجرا درمی آید