مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-05اجتماعي

خراسان جنوبی خنک می شود


بیرجند_ کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: باکاهش دما در استان نسبت به شرایط عادی فصل هوا خنک تر می شود و تا اوایل هفته آینده شرایط مطلوبی خواهیم داشت.

- جواد نخعی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: همانطور که انتظار می رفت از یکی دو روز گذشته روند کاهشی دما در استان با شمالی شدن جریانات آغاز و تا روز جمعه ادامه دارد.

وی ادامه دارد: ادامه کاهش دما در استان تا روز جمعه به گونه ای بوده که نسبت به شرایط عادی فصل هوا خنک تر می شود و تا اوایل هفته آینده شرایط مطلوبی به لحاظ دمایی در استان وجود خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی افزود: مطابق با الگوی نقشه های پیشیابی هواشناسی تا روز جمعه وزش باد شدید و گرد و خاک و در مرز شرقی احتمال طوفان گرد و خاک قابل پیش بینی است.

نخعی یادآور شد: در برخی از نقاط احتمال کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی وجود دارد.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته بیشینه وزش باد شدید لحظه ای در بندان 97 کیلومتر در ساعت، علی آباد زارعین 72 کیلومتر در ساعت، خوسف 68 کیلومتر در ساعت و بیرجند 54 کیلومتر در ساعت بوده است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی بیان داشت: در شبانه روز گذشته سربیشه، زهان، قاین و بیرجند به طور مشترک با کمینه دمای 17 درجه سلسیوس خنک ترین و دهسلم با بیشینه دمای 45 درجه سلسیوس گرم ترین ایستگاه استان بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی خنک می شود

خراسان جنوبی خنک می شود