مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-26سياسي

راه برون رفت از چالش های اقتصادی بازتولید الگوهای بومی است


دبیر شورای عالی امنیت ملی منشأ عقب ماندگی ها در حوزه اقتصادی را پیروی از الگوهای وارداتی ذکر کرد و افزود: راه برون رفت از چالش های اقتصادی بازگشت و بازتولید الگوهای بومی برای تمدن سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان صبح امروز (دوشنبه 5 تیر 1402) در نشست راهبردی وزارت دفاع آینده که در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد، گفت: پیروزی ما در دفاع مقدس و کسب دستاوردهای بزرگ و موفقیت های درخشان در برابر نظام سلطه حاصل تفکر تمدن ساز در عرصه دفاع و امنیت بوده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تبیین الزامات تمدن سازی که مبتنی بر استخراج درست سوالات اساسی و پاسخگویی به آن متناسب با محیط داخلی و تجارب به دست آمده است، افزود: ایجاد همگرایی در حوزه های راهبردی برای قرار گرفتن در مسیر تمدن سازی ضروری است.

وی تصریح کرد: اقتدار دفاعی کشور و پیشرفت های خیره کننده وزارت دفاع در حوزه فناوری و تولید انواع تجهیزات دفاعی ناشی از پیروی از الزامات تمدن سازی مبتنی بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی است.

احمدیان منشأ برخی عقب ماندگی ها و ناکامی ها در کشور از جمله در حوزه اقتصادی را ناشی از رویکرد تمدن پذیری و پیروی از الگوهای وارداتی ذکر کرد و اظهار داشت: راه برون رفت از چالش های اقتصادی نیز بازگشت و بازتولید الگوهای بومی برای تمدن س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه برون رفت از چالش های اقتصادی بازتولید الگوهای بومی است

راه برون رفت از چالش های اقتصادی بازتولید الگوهای بومی است