مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 20:252023-07-10فرهنگي

«مصلحت» در پردیس تئاتر تهران


اکران مردمی فیلم سینمایی «مصلحت» به نویسندگی و کارگردانی حسین دارابی با حضور برخی بازیگران و عوامل فیلم در پردیس تئاتر تهران برگزار می شود.

- اکران مردمی فیلم سینمایی مصلحت به نویسندگی و کارگردانی حسین دارابی با حضور برخی بازیگران و عوامل فیلم در پردیس تئاتر تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، فیلم سینمایی مصلحت به کارگردانی و نویسندگی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه محصول سال 1399 است و پردیس تئاتر تهران روز جمعه 23 تیرماه ساعت 19 میزبان اکران مردمی به همراه برخی بازیگران فیلم سینمایی مصلحت خواهد بود.

این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و پس از سه سال که موفق به گرفتن پروانه نمایش شد، از چهارشنبه 17 خردادماه 1402 در حال اکران سراسری است.

فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، نازنین فراهانی، مهدی حسینی نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، سهی بانو ذوالقدر و… ترکیب بازیگران اصلی مصلحت را تشکیل می دهند.

داستان فیلم مصلحت در حال وهوای دهه 60 است.

پسر یک مقام بلندمرتبه در قوه قضاییه (مهدی نوروزی) در یکی از درگیری های روبه روی دانشگاه تهران مرتکب قتل می شود و اطرافیان پدرش سعی در لاپوشانی این موضوع دارند، تااینکه یکی از دادستان هایی که پرونده از زیر دست او رد شده است (وحید رهبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مصلحت» در پردیس تئاتر تهران

«مصلحت» در پردیس تئاتر تهران