مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 22:452023-07-10بين الملل

مسکو: خطوط مقدم جنگ اوکراین به «چرخ گوشت» مزدوران خارجی تبدیل شده است


وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه گفت که مقامات اوکراینی مزدوران خارجی را وادار به حضور در خطوط مقدم می کنند که برای آنها تبدیل به چرخ گوشت شده است و اوکراینی ها ترجیح می دهند نخست به انتقال مجروحان و کشته شدگان خود بپردازند و پس از آن تلفات مزدوران را منتقل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین در خطوط مقدم در خصوص تلفات مزدوران خارجی غیرمسئولانه برخورد می کنند.

در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه آمده است: بر اساس اطلاعاتی که در جریان سوال از اسیران اوکراینی به دست آمده، فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین در خطوط مقدم، در خصوص تلفات میان مزدوران خارجی غیرمسئولانه برخورد می کنند .

بر اساس گزارش ها از زمان آغاز عملیات ویژه ارتش روسیه در اوکراین بیش از 11 هزار و 600 مزدور خارجی از 84 کشور مختلف دنیا به اوکراین سرازیر شده تا در کنار نیروهای مسلح اوکراین بجنگند اما این تعداد پس از تلفات شدید میان آنها، به شدت کاهش یافته است.

طبق بیانیه وزارت دفاع روسیه، از 30 ژوئن تا کنون، بیش از 4800 مزدور خارجی که اکثر آنها از آمریکا، کانادا و کشورهای اروپایی بوده کشته شده اند و به دلیل رفتارهای ارتش اوکراین با این مزدوران، 4800 نفر از آنها از میدان های نبرد گریخته اند و در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: خطوط مقدم جنگ اوکراین به «چرخ گوشت» مزدوران خارجی تبدیل شده است

مسکو: خطوط مقدم جنگ اوکراین به «چرخ گوشت» مزدوران خارجی تبدیل شده است