مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-25اجتماعي

سرانه فضای ورزشی دانش آموزان کرمانشاه به 42 سانتیمترمربع رسید


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: سرانه فضای ورزشی برای دانش آموزان استان به 42 سانتیمترمربع رسیده است.

- ایسنا/کرمانشاه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: سرانه فضای ورزشی برای دانش آموزان استان به 42 سانتیمترمربع رسیده است.

علی امرایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جهش صورت گرفته در زمینه توسعه فضاهای ورزشی مدارس در یک سال گذشته و در پی اجرای طرح شهید سلیمانی، گفت: هم اکنون سرانه فضای ورزشی برای دانش آموزان استان به 42 سانتیمترمربع رسیده است.

امرایی با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی مدارس کرمانشاه از میانگین کشور بالاتر است، گفت: میانگین سرانه فضای ورزشی دانش آموزان کشور حدود 40 سانتیمتر مربع است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه در یک سال گذشته و در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی53 پروژه ورزشی در مدارس استان به بهره برداری رسیده، گفت: برای انجام این پروژه ها که شامل ایجاد زمین چمن در حیاط مدارس، تجهیز سالن ورزشی و یا تجهیز اماکن غیرقابل استفاده مدارس برای استفاده به عنوان کلاس درس تربیت بدنی بوده در مجموع 22 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای ورزشی دانش آموزان کرمانشاه به 42 سانتیمترمربع رسید

سرانه فضای ورزشی دانش آموزان کرمانشاه به 42 سانتیمترمربع رسید