مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:352023-06-26اقتصادي

مقایسه 10 صندوق درآمد ثابت برتر بازار


بسیاری از معامله گران بازار سرمایه ترجیح می دهند جهت مدیریت ریسک سرمایه گذاری، همواره بخشی از منابع مالی خود را به سرمایه گذاری در صندوق درآمد ثابتی اختصاص دهند که قابل معامله (ETF) باشد.

- بسیاری از معامله گران بازار سرمایه ترجیح می دهند جهت مدیریت ریسک سرمایه گذاری، همواره بخشی از منابع مالی خود را به سرمایه گذاری در صندوق درآمد ثابتی اختصاص دهند که قابل معامله (ETF) باشد.

در چنین شرایطی، ضمن اینکه ریسک سرمایه گذاری این افراد مدیریت شده، این امکان نیز فراهم می شود که معامله گران وضعیت کلی سرمایه گذاری خود را به صورت یکجا و در سامانه معاملات آنلاین کارگزاری خود مشاهده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کارگزاری فارابی، در این مطلب 10 مورد از بهترین صندوق های درآمد ثابت قابل معامله بازار، از نظر رشد میزان دارایی تحت مدیریت (AUM) و بازدهی با یکدیگر مقایسه می شوند تا بتوانیم بهترین صندوق درآمد ثابت قابل معامله را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم.

معرفی مختصر صندوق های درآمد ثابت قابل معامله همان طور که می دانید صندوق های سرمایه گذاری براساس نحوه تخصیص منابع مالی خود بین دارایی های مختلف به دسته های متفاوتی تقسیم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه 10 صندوق درآمد ثابت برتر بازار

مقایسه 10 صندوق درآمد ثابت برتر بازار