مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-13اقتصادي

کلاهبرداری 38 میلیون تومانی به بهانه فروش کالا در خراسان جنوبی


رییس پلیس فتا خراسان جنوبی از شناسایی فرد کلاهبردار خبر داد که در فضای مجازی به بهانه فروش کالا، 38 میلیون تومان کلاهبرداری کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس فتا خراسان جنوبی از شناسایی فرد کلاهبردار خبر داد که در فضای مجازی به بهانه فروش کالا، 38 میلیون تومان کلاهبرداری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قدرت الوانی، امروز پنجشنبه 22 تیر اظهار کرد: فردی با مراجعه به پلیس فتا و ارائه شکواییه اعلام کرد مدتی قبل در یکی از شبکه های اجتماعی یک آگهی تبلیغاتی در مورد خرید کالا توجهش را به خود جلب کرده و کالاها با قیمت بسیار مناسب تبلیغ شده بود.

وی افزود: این فرد مبلغ 38 میلیون تومان خرید کرده و مقرر شده بود فروشنده بعد از مدتی کالا را برایش ارسال کند که بعد از گذشت چند روز نه تنها کالا را ارسال نکرده بلکه پاسخگوی تلفن هم نبوده است.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) خراسان جنوبی گفت: به منظور رسیدگی به شکایت این شهروند بزه دیده و احقاق حق، بلافاصله کارشناسان پلیس فتا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و پرونده اولیه در این خصوص تشکیل شد.

وی بیان کرد: با اقدامات تخصصی و فنی انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا و استخراج مستندات و ادله دیجیتال لازم، فرد کلاهبردار که خارج از استان زندگی می کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 38 میلیون تومانی به بهانه فروش کالا در خراسان جنوبی

کلاهبرداری 38 میلیون تومانی به بهانه فروش کالا در خراسان جنوبی