مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-15فرهنگي

سقز؛ میزبان نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی زیویه


 دبیر نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی و آیین های نمایشی زیویه با اشاره به استقبال کم نظیر مردم شهرستان سقز گفت: عصر روز گذشته آیین افتتاحیه این رویداد فرهنگی با اجرای موسیقی محلی کردی و اجرای اسب سواری برگزار شد.

- سقز؛ میزبان نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی "زیویه" ایسنا/کردستان  دبیر نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی و آیین های نمایشی "زیویه" با اشاره به استقبال کم نظیر مردم شهرستان سقز گفت: عصر روز گذشته آیین افتتاحیه این رویداد فرهنگی با اجرای موسیقی محلی کردی و اجرای اسب سواری برگزار شد.

  امیر زارع زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی زیویه با حضور هنرمندان استان و گروه های مطرح اقلیم کردستان عراق از 23 تا 25 تیرماه در پارک شهر سقز درحال برگزاری است.

وی عنوان کرد: نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی و آیین های نمایشی زیویه با حضور پرشور مردم، هنرمندان و علاقه مندان به این رشته هنری با اجرای نمایش که ژوان به کارگردانی عرفان زندی از دهگلان آغاز به کارکرد.

دبیر نخستین جشنواره استانی تئاترخیابانی و آیین های نمایشی زیویه بیان کرد: در ادامه جشنواره نمایش های ژاکاو به کارگردانی نگین حسن پور از سقز، ئه سمه ر و شاهو به کارگردانی سیدمیلاد حسینی از کامیاران ، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقز؛ میزبان نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی زیویه

سقز؛ میزبان نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی زیویه