مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 22:352023-07-03اقتصادي

10 کیلومتر از سیستم روشنایی جاده اردبیل - مغان بزودی به بهره برداری می رسد


رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت:10 کیلومتر از سیستم روشنایی جاده اردبیل - مغان اواخر مردادماه امسال به بهره برداری می رسد که تحقق این پروژه یکی از مطالبات اساسی در استان بود.

- ایسنا/اردبیل رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت:10 کیلومتر از سیستم روشنایی جاده اردبیل - مغان اواخر مردادماه امسال به بهره برداری می رسد که تحقق این پروژه یکی از مطالبات اساسی در استان بود.

ماشالله بهزاد 12 تیر در جمع خبرنگاران بیان کرد:این پروژه از روبه روی آستان امام زاده سید صدرالدین تا روستای سامیان اجرا شده است و درحال آماده سازی برای بهره برداری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد:در این مسیر 220پایه تیر برق 14 متری نصب شده و فاصله هر تیر 50 متر است.

442 چراغ در تیر برق های مسیر نصب شده که چراغ های نصب شده 200 ولتی و کم مصرف هستند.

وی بیان کرد: این پروژه از مهرماه 1400 شروع شده بود که برای این پروژه در مجموع 19 میلیارد تومان به قیمت روز هزینه شده است.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: در حال حاضر 180 کیلومتر سیستم روشنایی در جاده های مواصلاتی استان انجام شده و توسعه این امر مبنای کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 کیلومتر از سیستم روشنایی جاده اردبیل - مغان بزودی به بهره برداری می رسد

10 کیلومتر از سیستم روشنایی جاده اردبیل - مغان بزودی به بهره برداری می رسد