مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-23ورزشي

آغازبکار پویش «هرخانه یک پرچم» در یزد


مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد ترویج فرهنگ علوی و جلب مشارک عمومی در مناسبت های ملی و مذهبی را رویکرد جدی این سازمان دانست و گفت: - محمدحسین ترکی، سخنگوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان، اظهار کرد: آموزش شهروندی و تلاش برای جلب مشارکت حداکثری اقشار جامعه یکی از موثرترین راهکاری توسعه فرهنگی جامعه است که و این مهم به صورت جدی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

وی اجرای پویش های مختلف در مناسبت های ملی و مذهبی را از جمله اقدامات برنامه ریزی در شهر میراث جهانی یزد دانست و افزود: بنا داریم به مناسبت اعیاد غدیر و قربان پویش هرخانه یک پرچم را با مشارکت تمام خانواده های یزدی برگزار کنیم.

ترکی با بیان این که پویش هرخانه یک پرچم با هدف ترویج فرهنگ علوی و نشاط عمومی در یزد اجرا می شود، گفت: متقاضیان نصب پرچم می توانند تا عید قربان عبارت من مبشر غدیرم را به شماره 30006159 پیامک داده و فرم درخواستی را تکمیل کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد در خصوص فرآیند اجرای پویش هرخانه یک پرچم تصریح کرد: بعد از ارسال پیامک به شماره اعلام شده توسط شهروندان فرم تکمیل اطلاعات که حاوی آدرس منزل، شماره تماس و اطلاعات فردی است از سوی سازمان ارسال می شود و بعد از تکمیل اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازبکار پویش «هرخانه یک پرچم» در یزد

آغازبکار پویش «هرخانه یک پرچم» در یزد