مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 16:002023-06-30سياسي

لزوم هم فکری مقامات کشورهای اسلامی برای مقابله با توهین به مقدسات


امام جمعه موقت گرگان با اشاره به آتش زدن کتاب قرآن گفت: باید مسئولان و مقامات کشورهای اسلامی برای مقابله با این مسائل چاره ای بی اندیشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسمعلی لیوانی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان با اشاره به آتش زدن قرآن کریم توسط یک فرد سوئدی، گفت: زمانی که کتاب آسمانی آتش زده شد صدای مدعیان آزادی در نیامده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات در کشورهای اروپایی به نام آزادی بارها تکرار شده است، افزود: همین مدعیان آزادی در کشورهای خود اجازه نمی هند محصلین و دانشجویان آنطور که دوست دارند یعنی چه با روسری و چه بی روسری در محل تحصیل خود حاضر شوند.

وی با بیان اینکه مسلمانان را از مسجد و خواندن قرآن محروم می کنند، ادامه داد: فرمانداران و دولت های کشورهای اروپایی نه تنها چاره ای برای این موضوع اندیشیده اند بلکه از عوامل این کار دفاع هم می کنند.

لیوانی با اشاره به اینکه ما مسلمانان ضمن ایمان داشتن به کتاب آسمانی خود به کتاب های آسمانی دیگر ادیان ایمان داریم، ادامه داد: همه ادیان و کتاب های آسمانی مقدس برای مسلمانان قابل احترام هستند و اجازه نمی دهند به ساحت و کتاب آسمانی دیگر ادیان توهین شود.

امام جمعه موقت گرگان گفت: باید مسئولان و مقامات کشورهای اسلامی برای مقابله با این مسائل چاره ای بی اندیشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هم فکری مقامات کشورهای اسلامی برای مقابله با توهین به مقدسات

لزوم هم فکری مقامات کشورهای اسلامی برای مقابله با توهین به مقدسات