مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:272023-07-04سياسي

مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده اجرایی شود


مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده اجرایی شود تا کارها سریعتر پیش برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، احمد صادقی در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورا و در جریان  بررسی یک فوریت لایحه دستوالعمل موضوع ماده 11 مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده شهرداری تهران به اشخاص  حقوقی و حقیقی گفت: متاسفانه در برخی مواقع مصوبات شورای شهر که ابلاغ می شود از سوی شهرداری اجرایی نمی شود و بعد از طی مراحل مختلف در مرحله اجرا از سوی کارشناسان تا مدیران وقتی مصوبه ای را  نپسندند، اجرا نمی کنند.

   وی ادامه داد: یکی از این مصوبات همین مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده  مربوط به سال 1400 بوده که بسیار هم خوب است اما این مصوبه  11 بند دارد که فقط بند یازدهم که مربوط به واگذاری های جدید است را به عنوان یک فوریت آورده اند.

   صادقی افزود: من در این خصوص دو بار تذکر داده ام و دو بار هم در نطق پیش از دستور متذکر شده ام که چرا بند های این مصوبه اجرایی نمی شود؟ چرا 10 بند ابتدایی این مصوبه اجرایی نمی شود؟ صادقی در ادامه اظهار داشت: به عنوان مثال در ماده 2 این مصوبه آمده؛ شهرداری موظف است تا پایان مرداد 1400 اسناد کلیه املاک را در بانک اطلاعاتی تجمیع کند اما  آیا ما بانک اطلاعاتی  داریم؟، شهرداری موظف است که  سالانه تغییرات را ثبت و با هماهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک، این  املا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده اجرایی شود

مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده اجرایی شود