مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-26ورزشي

مردمی سازی و نشاط اجتماعی راهبرد اصلی برنامه های دهه ولایت است


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ضمن تشریح شاخص ترین برنامه های این سازمان در ایام دهه امامت و ولایت، مردمی سازی و ترویج شادی و نشاط اجتماعی را راهبرد اصلی سازمان در طراحی این برنامه ها ذکر کرد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ضمن تشریح شاخص ترین برنامه های این سازمان در ایام دهه امامت و ولایت، مردمی سازی و ترویج شادی و نشاط اجتماعی را راهبرد اصلی سازمان در طراحی این برنامه ها ذکر کرد.

حجت الاسلام مجتبی صداقت امروز دوشنبه پنجم تیرماه در آستانه دهه امامت و ولایت در نشست خبری با رسانه ها، گفت: غدیر بزرگترین عید خداوند است لذا در روایات جدا از نگاه مذهبی، اهتمام به شادی و نشاط در این عید مورد تاکید است.

وی گفت: تحلیلی مبنی بر تقارن غدیر خم با عید نوروز وجود دارد و شاید آداب نوروز نیز نشات گرفته از آداب عید نوروز باشد و بر همین اساس نیز یکی از راهبردهای اصلی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در این ایام ترویج نشاط و شادابی براساس آداب عید غدیر است.

صداقت یکی دیگر از راهبردهای سازمان در این مناسبت را مردمی کردن برنامه ها عید غدیر در قالب برنامه های مختلف اعم از برگزاری جشن، نذری دادن و دیگر اقدامات ذکر کرد و گفت: سالها که برنامه های شهرداری در عید غدیر تحت عنوان برنامه های ستاد مبشر غدیر انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی و نشاط اجتماعی راهبرد اصلی برنامه های دهه ولایت است

مردمی سازی و نشاط اجتماعی راهبرد اصلی برنامه های دهه ولایت است