مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-01پزشكي

انجام 52 هزار مورد ویزیتِ حجاج ایرانی در عرفات و منا


رییس جمعیت هلال احمر از ارائه 51 هزار و 917 مورد ویزیت عمومی و تخصصی حجاج ایرانی در عرفات و منا و در ایام تشریق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیرحسین کولیوند با اشاره به حضور و خدمات رسانی کادر بهداشت و درمان هلال احمر ایران در مراسم حج تمتع در کشور عربستان گفت: از روز سوم خردادماه جاری و همزمان با اعزام حجاج به عربستان تا پایان روز 9 تیرماه، 374 هزار و 626 خدمت بهداشتی و درمانی در مراکز درمانی ثابت و سیار هلال احمر ایران به حجاج ارائه شده است.

وی افزود: در این مدت در مجموع، 278 هزار و 997 مورد ویزیت عمومی و تخصصی در مجموعه هتل های محل اقامت زائران ایرانی، بیمارستان هلال احمر و بیمارستان های صحرایی هلال احمر در عرفات، منا و مشعر به حجاج ارائه شده است.

کولیوند گفت: در این مدت 1660 مورد بستری، 16 هزار و 15 مورد خدمات پاراکلینیکی شامل نوار قلب، عکس رادیولوژی و …، 57 هزار و 457 مورد خدمات نوار قلب، فشار خون و قند خون، تزریقات، پانسمان و سرم تراپی در مراکز درمانی ایران در مکه و مدینه به حجاج کشورمان ارائه شده است.

وی ادامه داد: 2633 مورد امدادرسانی و انتقال بیماران به مراکز درمانی نیز از خدمات ارائه شده در این مدت بوده است.

رییس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: در حال حاضر 65 زائر ایرانی در بیمارستان هلال احمر ایران و 16 زائر نیز در بیمارستان سعودی بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 52 هزار مورد ویزیتِ حجاج ایرانی در عرفات و منا

انجام 52 هزار مورد ویزیتِ حجاج ایرانی در عرفات و منا