مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-01اقتصادي

محصول پروژه K125 ایران خودرو زمستان امسال عرضه می شود


معاون ایران خودرو از عرضه محصول پروژه کراس اوور K125 در زمستان امسال خبر داد و تاکید کرد که این خودرو علاوه بر اینکه مجهز به امکانات و آپشن های روز است، - معاون ایران خودرو از عرضه محصول پروژه کراس اوور K125 در زمستان امسال خبر داد و تاکید کرد که این خودرو علاوه بر اینکه مجهز به امکانات و آپشن های روز است، تمامی استانداردهای 85گانه را هم پاس می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسفندماه سال 1398 بودکه برای اولین موضوع کراس اوور k125 توسط مدیرعامل وقت ایران خودرو (فرشاد مقیمی) مطرح شد.

طبق برنامه ریزی های در نظر گرفته در آن زمان، قرار بود کراس اوور K125 از در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مدیر طراحی پروژه خودروی کراس اوور ایران خودرو، موتور این محصول نسل جدید EF7 پلاس توربوشارژ و دارای گیربکس شش سرعته داخلی سازی شده و انتقال قدرت دستی و اتوماتیک خواهد بود.

پلتفرم محصول کراس اوور ایران خودرو همان پلتفرم خودروی تاراست که از منظر ابعاد و مشخصات کاملا تغییر پیدا می کند و تبدیل به پلتفرمی جدید خواهد شد.

شهریور ماه سال 1400، وی (مدیر طراحی پروژه خودروی کراس اوور ایران خودرو) با بیان اینکه این پس از بررسی بر روی پلتفرم های موجود، پلتفرم خودروی تارا به عنوان پلتفرم پایه برای توسعه خودروی CUV انتخاب شده، اظهار کرد: در حال حاضر مرحله تعریف و هدف گذاری این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصول پروژه K125 ایران خودرو زمستان امسال عرضه می شود

محصول پروژه K125 ایران خودرو زمستان امسال عرضه می شود