مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-01اجتماعي

18 دستگاه اتوبوس از لرستان به مرز مهران اعزام شد


رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان از اعزام 18 دستگاه اتوبوس از این استان به مرز مهران برای جابه جایی زائرین عتبات عالیات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی سمساریان امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طی هماهنگی های صورت گرفته و برنامه ریزی های انجام شده با انجمن صنفی شرکت ها و مؤسسات حمل ونقل مسافر استان، از تاریخ 4 تا 9 تیرماه، 18 دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل ونقل عمومی لرستان برای جابه جایی زائرین عتبات عالیات در ایام عید قربان به مرز مهران اعزام شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد پنج دستگاه اتوبوس از خرم آباد، یک دستگاه اتوبوس از بروجرد، سه دستگاه اتوبوس از ازنا و 9 دستگاه اتوبوس از شهرستان کوهدشت به مرز مهران اعزام شدند.

رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان با بیان اینکه مدیران فنی شرکت های حمل ونقل مسافر نظارت کافی بر موارد فنی و بازدید از ناوگان قبل از اعزام انجام دادند، گفت: تیمی متشکل از نمایندگان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان و پلیس راه نیز در پاسگاه های منتخب کنترل و نظارت های مربوطه را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 دستگاه اتوبوس از لرستان به مرز مهران اعزام شد

18 دستگاه اتوبوس از لرستان به مرز مهران اعزام شد