مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 02:202023-07-19سياسي

پیشرفت شبکه آبیاری خداآفرین 85 درصد است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل گفت: سیفون دره رود در ابتدای شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین به عنوان شاهرگ اصلی تامین آب این شبکه عمل خواهد کرد که با همت و تلاش مهندسان و متخصصان بخش آب در حال تکمیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل، علی حیدری در بازدید از شبکه خداآفرین اظهار کرد: سیفون دره رود در ابتدای شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین به عنوان شاهرگ اصلی تامین آب این شبکه عمل خواهد کرد که با همت و تلاش مهندسان و متخصصان بخش آب در حال تکمیل است و این بخش از طرح آبیاری و زهکشی خداآفرین به منظور انتقال آب از سدهای خداآفرین و قیزقلعه سی اجرا می شود که با اتمام این طرح 60 مترمکعب بر ثانیه آب به شبکه قابل انتقال خواهد بود.

وی افزود: کانال اصلی خداآفرین در استان اردبیل در مسیر 92 کیلومتری خود 6 دستگاه سیفون دارد که سیفون دره رود به طول 2 هزار و 200 متر بزرگترین آنها است که با استفاده از پنج رشته لوله فولادی به قطر 2 هزار و 800 میلیمتر اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل ادامه داد: سیفون دره رود با ارزش بالغ بر یک هزار میلیارد تومان به منظور انتقال سریع آب از تاسیسات بالادستی اجرا و پس از تکمیل سازه های ورودی و خروجی، در فاز نخست امکان انتقال آب با دبی 25 مترمکعب بر ثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت شبکه آبیاری خداآفرین 85 درصد است

پیشرفت شبکه آبیاری خداآفرین 85 درصد است