مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-11اقتصادي

ضرورت حمایت صنایع لبنی از بخش کشاورزی


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: اگر تشکل های صنایع لبنی که از قدرت چانه زنی بیشتر و سازماندهی بهتری برخوردار  هستند از حلقه اول زنجیره تولید یعنی مرکز پرورش دام و تولید شیر حمایت کنند مانع از تعطیلی این مراکز خواهند شد.

- مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: اگر تشکل های صنایع لبنی که از قدرت چانه زنی بیشتر و سازماندهی بهتری برخوردار  هستند از حلقه اول زنجیره تولید یعنی مرکز پرورش دام و تولید شیر حمایت کنند مانع از تعطیلی این مراکز خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایوب فصاحت در دومین همایش صنعت لبنیات با اشاره به خروج بخشی از یارانه کشاورزی و اضافه شدن آن به یارانه نقدی و در نهایت کاهش قدرت خرید مردم و کاهش مصرف لبنیات گفت: با کاهش مصرف لبنیات به این نتیجه رسیدیم که سازمان میادین میوه و تره بار می تواند در جهت افزایش مصرف در بازار مسئولیتی را بر عهده بگیرد.

وی افزود: هدف ما از همکاری با صنعت لبنیات ارتقای نقش اجتماعی بود و شهردار تهران نیز یا این موضوع موافق بودند که حتی برای سفره مردم هزینه کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار ادامه داد: با شرکت های لبنی جلساتی برگزار کردیم تا به الگوی حضور تشکلی رسیدیم که بر اساس آن انجمن صنایع لبنی در میادین میوه و تره بار حضور داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت صنایع لبنی از بخش کشاورزی

ضرورت حمایت صنایع لبنی از بخش کشاورزی