مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-04سياسي

هر جرمی علیه اورژانس به طور ویژه رسیدگی می شود


مشاور و سرپرست مدیریت حقوقی سازمان اورژانس کشور از پیگیری پرونده های ضرب و شتم و هتاکی به نیروهای اورژانس از سوی شعب ویژه در دادگاه ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، هرازچندگاهی اخباری از درگیری با عوامل اورژانس، ایجاد مزاحمت برای سامانه 115، وارد کردن خسارت به آمبولانس ها و .

در فضای رسانه ای کشور منتشر می شود.

اقدامات علیه اورژانس و کارکنانش طی بازه زمانی چند روزه در حدود یک ماه پیش به قدری افزایش یافت و نگران کننده شد که جعفر میعادفر، رییس سازمان اورژانس کشور را مجبور به نگارش نامه ای خطاب به دادستان کل کشور کرد.

او با نگارش نامه ای به حجت السلام و المسلمین محمد جعفر منتظری در این باره نوشت: همانطور که مستحضر هستید خدمات اورژانس 115 فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی یکی از حیاتی ترین و حساس ترین خدمات در نظام سلامت کشور است که در اقصاء نقاط کشور و به صورت کاملاً رایگان در اختیار آحاد مردم است.

سازمان اورژانس کشور این افتخار را دارد با دارا بودن بیش از سه هزار و 180 پایگاه در سطح شهرها، جاده ها و روستاها، بیش از پنج میلیون مأموریت را در سال به انجام رسانده و جان های بسیاری را از خطر مرگ و معلولیت رهایی بخشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر جرمی علیه اورژانس به طور ویژه رسیدگی می شود

هر جرمی علیه اورژانس به طور ویژه رسیدگی می شود