مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-09حوادث

دستگیری 5 شکارچی غیرمجاز در پناهگاه حیات وحش شیرکوه یزد


ماموران یگان حفاظت شهرستان تفت طی گشت و کنترل پس از شنیدن صدای شلیک گلوله متوجه حضور شکارچیان غیر مجاز در پناهگاه حیات وحش شیرکوه شدند که بلافاصله به تعقیب آنها پرداخته و جهت دستگیری متخلفین در منطقه کمین کردند.

- ایسنا/یزد ماموران یگان حفاظت شهرستان تفت طی گشت و کنترل پس از شنیدن صدای شلیک گلوله متوجه حضور شکارچیان غیر مجاز در پناهگاه حیات وحش شیرکوه شدند که بلافاصله به تعقیب آنها پرداخته و جهت دستگیری متخلفین در منطقه کمین کردند.

موسی شمسایی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تفت در این خصوص گفت: تعداد متخلفین پنج نفر غیر بومی و ساکن یکی از شهرهای غربی کشور بودند که به قصد شکار به این منطقه آمده بودند.

وی افزود: مامورین یگان حفاظت این اداره پس از حدود 22 ساعت کوهپیمایی، تعقیب و کمین در کوهستان شیرکوه در نهایت در ساعت 2:20 بامداد با همکاری و حمایت پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان، موفق به دستگیری آنها شدند.

این مسئول گفت: در همین رابطه وسایل و ادوات جرم از قبیل دو قبضه اسلحه گلوله زنی کشف و ضبط و پرونده آنها برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان، شمسایی در ادامه از حمایت مستقیم رییس پلیس و عوامل پلیس امنیت و اطلاعات شهرستان در این رابطه قدردانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 5 شکارچی غیرمجاز در پناهگاه حیات وحش شیرکوه یزد

دستگیری 5 شکارچی غیرمجاز در پناهگاه حیات وحش شیرکوه یزد