مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-21سياسي

اجرای پویش سراسری «نذر خون» در یزد


مدیر کل سازمان انتقال خون استان یزد گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و صفر، پویش «نذر خون» با شعار «اهدای خون، فرهنگ حسینی، نذر عاشقان» همزمان با سراسر کشور در استان یزد اجرا می شود.

- دکتر محمدرضا آقایی، مدیرکل انتقال خود یزد، در گفت وگو با خبرنگار فارس  با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ اهدای خون به عنوان یک ارزش و هنجار اجتماعی اظهار کرد: ماه محرم و ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) یکی از بزرگترین فرصت ها برای تبیین و ترویج کار های فرهنگی در جامعه است و اهدای خون به عنوان یک کار نجات بخش می تواند در این ایام مورد توجه بیشتر جامعه قرار گیرد.

وی  به فلسفه اصلی پویش نذر خون اشاره کرد و افزود: در فرهنگ ما و به دلیل ارادت قلبی به مکتب حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، نذری دادن یک عادت دیرینه و از کار های همه گیر در بین اقشار مختلف است و بر این اساس در نظر داریم اهدای خون برای نجات جان بیماران را در بین مردم به عنوان یک نذر انسان دوستانه معرفی کنیم و تاکید ما بر افزایش مشارکت جوانان و بانوان در مراجعه به مراکز اهدای خون است.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان یزد  تصریح کرد:  شعار پویش نذر خون اهدای خون، فرهنگ حسینی، نذر عاشقان نامگذاری شده تا بر اساس آموزه های عاشورای حسینی و تاکید اهل بیت (ع) بر ضرورت کمک رسانی به مردم، این حرکت بزرگ را در ایام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش سراسری «نذر خون» در یزد

اجرای پویش سراسری «نذر خون» در یزد