مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-18سياسي

اولویت اشتغال باید با بومی گزینی باشد


اولویت اشتغال باید با بومی گزینی باشد و مدیران اولویت را در اشتغال افراد بومی منطقه قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله ابراهیم رییسی صبح سه شنبه در جمع مردم بهمیی در مصلای شهر لیکک افزود: هرگاه نیروی انسانی در منطقه وجود دارد، گزینش افراد از دیگر استان ها فرسودگی نیروی انسانی و ضایع شدن حق افراد منطقه است.

وی با بیان اینکه هدف ما از سفرهای استانی رفع مشکلات است، گفت: در این منطقه ظرفیت وجود دارد و باید از ظرفیت ها استفاده شود.

رییسی اظهار داشت: چاه های نفت در این منطقه ثروتی برای کشور تولید می کند و باید بخشی از این ثروت برای توسعه یافتگی منطقه لحاظ شود.

وی با بیان اینکه در مسئولیت های اجتماعی، وزارت نفت در کنار بهر ه برداری از چاه ها بخشی از ثروت در جهت توسعه، تولید و اشتغال و رفع مشکلات لحاظ می شودف گفت: بخشی از درآمدها به رفع مشکلات محلی اختصاص خواهد یافت.

رییس جمهور تصریح کرد: استفاده از ظرفیت ها مهم بوده و این شهرستان دارای ظرفیت گردشگری مطلوبی است که نیازمند زیر ساخت است و یکی از این زیر ساخت ها، زیرساخت های درماتی است که در این راستا امروز بیمارستان 32 تختخوابی بهمیی به بهره برداری رسید.

وی افزود: یکی دیگر از زیر ساخت ها جاده مواصلاتی است و ما بنا داریم بن بست این شهرستان را شکسته و جاده های مواصلاتی دسترسی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اشتغال باید با بومی گزینی باشد

اولویت اشتغال باید با بومی گزینی باشد