مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-02اقتصادي

قوانین اتحادیه اروپا در هوش مصنوعی کدامند؟


سازمان مصرف کننده اروپا (BEUC) به گروه نگرانی های چت بات جی پی تی (ChatGPT) و دیگر چت بات های هوش مصنوعی پیوسته و از آژانس های حمایت از مصرف کننده اتحادیه اروپا می خواهد این فناوری و آسیب های احتمالی آن برای افراد را بررسی کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی سازمان مصرف کننده اروپا (BEUC) به گروه نگرانی های چت بات جی پی تی (ChatGPT) و دیگر چت بات های هوش مصنوعی پیوسته و از آژانس های حمایت از مصرف کننده اتحادیه اروپا می خواهد این فناوری و آسیب های احتمالی آن برای افراد را بررسی کنند.

تعدادی از قانونگذاران اتحادیه اروپا (12 قانون گذار) در ماه آوریل از رهبران جهان خواستند تا نشستی برای یافتن راه هایی در کنترل توسعه سیستم های هوش مصنوعی پیشرفته برگزار کنند و اعلام کردند که آنها سریعتر از حد انتظار در حال توسعه هستند.

هیات حفاظت از داده های اروپا که ناظران ملی حفظ حریم خصوصی اروپا را متحد می کند، در ماه آوریل اعلام کرد که یک کارگروه برای چت بات جی پی تی راه اندازی کرده که اولین گام بالقوه مهم به سوی یک سیاست مشترک برای تنظیم قوانین حفظ حریم خصوصی در هوش مصنوعی است.

قانون گذاران اتحادیه اروپا همچنین در حال بحث در مورد معرفی قانون هوش مصنوعی اتحادیه اروپا هستند که بر هر کسی که محصول یا خدماتی را ارائه می دهد و از هوش مصنوعی استفاده می کند، نظارت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین اتحادیه اروپا در هوش مصنوعی کدامند؟

قوانین اتحادیه اروپا در هوش مصنوعی کدامند؟